Milo logo
Milo logo

Alle artikelen

RetournerenBijgewerkt a year ago

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid is eenvoudig en zonder zorgen. Zo lang je niet 100% tevreden bent met jouw huisdierproducten, kan je de artikelen binnen 365 dagen kosteloos retourneren. Je ontvangt het gehele aankoopbedrag terug inclusief verzendkosten, mits de artikelen in ongeopende, ongedragen en onbeschadigde staat worden geretourneerd. 

Milo behoudt het recht om in uitzonderlijke gevallen af te wijken van het retourbeleid en terugbetalingen toe te wijzen zonder retournering van het artikel.


Wat moet ik doen als ik iets wil retourneren?

Via het retourportaal kan je zelf een retour aanvragen en het verzendlabel printen. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice zodat wij de retourzending voor je aanmaken. Je brengt het pakket naar een pakketpunt in jouw buurt.


Hoe kan ik mijn retourzending volgen?

Je ontvangt een Track & Trace code van de vervoerder wanneer je het pakket aflevert bij een pakketpunt. Zodra het pakket door ons is verwerkt ontvang je een e-mail ter bevestiging van het ontvangst.


Hoe snel staat het geld weer op mijn rekening?

We betalen je binnen 5 werkdagen terug zodra wij jouw retourzending hebben verwerkt. De exacte tijd hangt af van je betaalmethode.


Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Dat is erg vervelend. Neem contact op met onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste product ontvangt.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee