Milo logo
Milo logo

Alle artikelen

Problemen met verzendenBijgewerkt a year ago

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

In enkele gevallen komt het voor dat je pakket niet de volgende dag wordt geleverd. 99% van de bestellingen wordt alsnog binnen 3 werkdagen geleverd. Heb je na 5 werkdagen nog steeds niets ontvangen en geen bericht gekregen van de vervoerder, neem dan contact op met onze klantenservice.


Wat als mijn pakket is vertraagd?

Een vertraging is erg vervelend. Gelukkig worden 99% van de pakketjes alsnog binnen 3 dagen na bestelling geleverd. Heb je na 5 werkdagen nog steeds niets ontvangen en geen bericht gekregen van de vervoerder, neem dan contact op met onze klantenservice.


Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Soms worden artikelen in meerdere dozen verzonden. Zo kan het gebeuren dat een product later wordt bezorgd. In dit geval krijg je altijd meerdere track & trace codes. Heb je na 5 werkdagen een deel van de bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is geleverd?

Neem contact op met onze klantenservice, en dan komen we samen tot een passende oplossing.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee